Saturday, August 8, 2009

...aigooo Hyun Joong!

annyeong!!!!!
..x taulah nak update ape ari nih..but so malas jugak nak baca buku ..modul untuk peksa esok..ambe kalu baca ari nih, mungkin esok x hengat..kalu last minute baca, sure bleh goreng esok..ahhaha...habit tullah , buat keje last minute..
...so malas jugak nak buat belog walking ari nih, tp td pagi sudah ke Hurul, Shee, Waiem, Tedi, Tok, Sarah, and the rest yang sempat..tapi xleh nak tinggalkan komen, maklumlah di daerah terpencil ini, hanya warna ijau yang mampu kuor dari beruk beng ambe...kalu duk kat bandosss, kuorlah warna biru..
..pegi belog Shee td, baca dier nye luahan ke'frust'an nye, sebab tunang dier dah confess kat sorang member 2NE1..the dearest Lee Chae Rin aka CL..smalam pun aku tertengok balik video2 lama Hyun Joong..cute jugak dier nih, kalu lelama tgk..adusss...cam jatuh cinta plak ngan tunang Shee nih....hehehe..sori Shee..tersuka jap..xpe suka antara unnie ngan dongsaeng je...ahak!!!

"Out of the 2NE1 members I am paying close attention to CL"
auwww..Hyun Joong..ko wat ati Shee hancuss..how could u???tp xpe..ambe wase dier minat je nih..tapi kalu real loving2 pun..Unnie cakap 'I don't care eh eh eh eh'..kalu Shee mungkin dier ok gak kot...Shee, how come..tunang u minat ngan org len, u x jelesssssssss....aish!!!!

..lam Dong Dong Radio, CL was asked to select one male idol group member she'd take with her to a deserted island, and after much pushing from the two radio hosts, she finally went with Teddy. "He's forever my ideal guy," she admitted...who's Teddy???oo..that Teddy Park form 1TYM ..ok.tp kalu dier tgk pengakuan Hyun Joong, sure dier beralih arah..ke tak?(think)

ok here 2NE 1 lyric..I don't Care :

I Don't Care
Hey playboy
It's about time
And your time's up
I had to do this one for my girls you know
Sometimes you gotta act like you don't care
That's the only way you boys learn

Oh oh, 2NE1
Oh oh, 2NE1

[Minji]

Ni otgise mudeun ripseutigeun naneun jeoldaero yongseomotae
Maeil harue sushipbeon kkeojyeoinneun haendeupon
Byeonhaji anheulgeotman gata oh oh

[Sandara]

Geujeo chinguraneun sumanheun yeojachingu
Nal ttokgachi saenggakhajima I want let it bye
Ije nimamdaerohae nan miryeoneul beorillae
Hanttae jeongmal saranghaenneunde oh

[CL]

Gakkeumsshik sure chwihae jeonhwalgeoreo jigeumeun saebyeok daseosshiban
Neon tto dareun yeojaui ireumeul bulleo no

[Bom]

I don't care geumanhallae niga eodieseo mwol hadeon
Ije jeongmal sanggwan anhalge bikyeojulla
Ijewa ulgobulgo maedallijima
Cause I don't care e-e-e-e-e
I don't care e-e-e-e-e

[Minji]

Cause I don't care e-e-e-e-e
I don't care e-e-e-e-e
Boy I don't care

[Minji]

Dareun yeojadeurui darireul humchyeoboneun
Niga neomuneomu hanshimhae
Maeil ppaenonneun keopeulling na mollae han sogaeting
Deoisang motchameulgeotgata oh oh oh

[Dara]

Neon jeoldae aniraneun sumanheun nauichingu
Neon neukdaeran chingudeulkkaji tailleotjiman
Charari holgabunhae neoege nan gwabunhae
Nae sarangira mideonneunde oh oh

[CL]

Oneuldo bappeudago malhaneun neo hoksina jeonhwahaebwatjiman
Yeoksi dwieseon yeoja useumsoriga deullyeo oh no

[Bom]

I don't care geumanhallae niga eodieseo mwol hadeon
Ije jeongmal sanggwan anhalge bikyeojullae
Ijewa ulgobulgo maedallijima
Cause I don't care e-e-e-e-e
I don't care e-e-e-e-e

[Dara]
Cause I don't care e-e-e-e-e
I don't care e-e-e-e-e
Boy I don't care

[Minji]

Nan neottaeme ulmyeo jisaedeon bameul gieokhae boy
Deo huhoehal neol saenggakhani mami swiwonne boy
Nal nochigin akkapgo gatgien shishihajannni
Isseulttae jalhaji neo wae ijewa maedallini

[CL]

Sogajun geojitmalmanhaedo subaekbeon
Oneul ihuro nan namja ullineun bad girl
Ijen nunmul hanbangul eobsi neol biuseo
Sarangiran geim sok loser
Mureupkkurko jabeul su inni
Anim nun apeseo dangjang kkeojyeo

[Bom]

I don't care geumanhallae niga eodieseo mwol hadeon
Ije jeongmal sanggwan anhalge bikyeojullae
Ijewa ulgobulgo maedallijima
You know I don't care e-e-e-e-e
I don't care e-e-e-e-e
Cause I don't care e-e-e-e-e
I don't care e-e-e-e-e
Boy I don't care

5 comments:

Shee said...

ugh.ugh.walaupong sebenarnya hati kecil ini seperti ditusuk sembilu bisa..tapi hidup ini mesti Shee teruskan jugak, unnie! UWAAAAAAAA!! T__T *cries at the end of the corner*

Takpe Unnie, kalau Unnie nak jatuh chenta pun takpe.. tapi Shee kurang setuju sesangat..bukan apa Unnie.. Hyun Joong tu.. bolayanlah~ we are too goood for him! Lee Min Ho is still rocking! That my abang angkat is rocking! Dah tengok dah gambo dia terbaru? *sizzles* but true kan.. tengok video dia yang lelama..he is such an adorable guy..but he grow up already.. blame the hormones! lol. and u shud, shud, shud, watch We Got Married (waktu dia ngan Hwang Bo) that's definitely a watch! That's my Hyun Joong! not yang ini.. there are lot of differences unnie!

Oh tang if CL ngan Hyun Joong, real loving2.. I'm okay with it.. coz diaorang dua ni rock bebeh..seswai sesangat.. and CL - i'm sure she can go along with the rest of SS501 boys.. coz dia nampak mcm sporting abis lahh.. comeyy jee.. *pahit betul nak cakap kenyataan ini, tapi segalanya kita serahkan pada takdir untuk menentukannya* (berbungkus dalam selimut berkabung akan 'kecurangan yang tak disangka')...

waaaa... T__T

Shee said...

abis peksa nanti, unnie cuba try lah tengok We Got Married ye...

Yang ni link untuk first episode Hyun Joong ngan Hwang Bo: http://www.youtube.com/watch?v=PrTs8jWehfs and if not mistaken it lasts until hmm.. EP 38! best sangaat Unnie.. nanti Unnie tengok eh? :)

gooood luck for exam tomorrow! xx

Unknown said...

ahak..ok..tp unnie dah tgk gak we got married Hyun Joong ngan Hwang Bo..cutelah dowang togede gede..hehehhe...

myQza said...

esok ada exam lagi dak ashie? gud luck. ingat daku dalam doamu. ekekekek. x de kena mengena :P

Anonymous said...

anyong haseyo ashie...

oitttt..lagu pun ko hafal kew???kah kah kah...mmg hantu la hang nie...

rq nk lirik lagu stairway to heaven..ada tak???

nakkkkkkkkkkkk