Saturday, May 9, 2009

mama u're the queen of my heart

esok erk hari emak??...walaupong aku xde dah mak, tapi aku nak ucapkan kepada ibu2 seluruh dunia, Happy Mothers Day...esok2 kalu kite jadik mak, anak dah besow, anak kite plak yang wish kat kite(dok gitu Sarah???)...jadik untuk kengkwn aku yang dah jadik mak tu(especially Bugee)..jadiklah mak yang terbaik, yang ter'best', termantop, ter'vogue' dan segalanyelah..kalu buleh aku pong nak jadik mak gak..mak kepada anak kucen dan anak ikan sekila..ahahaha..xdelah, gurau je..aku tumpang gembira kepada Bugee dan Imah yang dah ader isi lam perut dier(wah,Gee terlebih suda), dan jugak dak Ayu yang coming soon akan jadik mummy gak..tahniah buat kowang!!!! and also to Sarah, Maz, Nor, Siti Ross, dan sesiapa yang x di mentioned kat sini..berilah sepenuh kasih sayang kepada anak2..kowang memang best!!! im happy for u guys!..
mak i sebelah kiri(cam plakon madu 3 je..erk?)

a song for mama-boys to men
(lagu ni aku ngan aman slalu nyanyi time dolu2 jaman skolah..
lagu ni best dan so touching)

You taught me everything
And everything you’ve given me
I always keep it inside
You’re the driving force in my life, yeah
There isn’t anything
Or anyone I can be
And it just wouldn’t feel right
If I didn’t have you by my side
You were there for me to love and care for me
When skies were grey
Whenever I was down
You were always there to comfort me
And no one else can be what you have been to me
You’ll always be you always will be the girl
In my life for all times

Mama, mama you know I love you
Oh you know I love you
Mama, mama you’re the queen of my heart
Your love is like
Tears from the stars
Mama, I just want you to know
Loving you is like food to my soul

You’re always down for me
Have always been around for me even when I was bad
You showed me right from my wrong
Yes you did
And you took up for me
When everyone was downing me
You always did understand
You gave me strength to go on
There was so many times
Looking back when I was so afraid
And then you come to me
And say to me I can face anything
And no one else can do
What you have done for me
You’ll always be
You will always be the girl in my life

Mama, mama you know I love you
Oh you know I love you
Mama, mama you’re the queen of my heart
Your love is like
Tears from the stars
Mama, I just want you to know
Loving you is like food to my soul

Never gonna go a day with you
Fills me up just thinking about you
I’ll never go a day without my mama

Mama, mama you know I love you
Oh you know I love you
Mama, mama you’re the queen of my heart
Your love is like
Tears from the stars
Mama, I just want you to know
Loving you is like food to my soul

5 comments:

tokder said...

xdok pung iras mung pd muka mok..ker..mung anok buloh betong? heheh

Unknown said...

ske ati kata aku anok buloh betong..dok baik ungoh..ahhaha..aku ader iras ayah aku..nanti aku letak gambo ayah aku pulok..kekeke

tokder said...

baru aku perasang..chem ada iras muke mok.

ayoh mung pulok sekali imbas cam muke cg mad omar, suami kak zah..

Unknown said...

dah aku??aku cam sape?tu tok nok kata aku anok buluh betong pulok ar tuh..tsk tsk..

ayoh aku xdok meh ar cekgu mad omar..no way!!!hehehe..

waiem said...

aa ashie ikut muka ayah...sama lah kita ikut muka ayah...hehe