Monday, March 2, 2009

dok au nok ubuh tajuk mende...

aku rasa mesti USher pung minat tgk drama korea..sebab dier pandai buat sarang hae sign..ke dier bapak Jandi????tp pakai topeng..huahhaa..


mikir ke main lame nok letok tajuk, pah ke ceroh..last2 aku letok tajuk tuh.,..huahaha..harap memadailah bagi tuan empunya diri yang keboringan yang amat mlm ni ..dok au nok wat mende ni...

HOLAH..loh lah lagik..aku buwi jokes jelah mlm ni,..sebab aku wandering2 kat google td nok carik lagu..jupe joke pulok..(lari trus dari topik utama..)


JOke 1
Teacher: Tell me a sentence that starts with an "I".
Student: I is the....
Teacher: Stop! Never put 'is' after an "I". Always put 'am' after an "I".
Student: OK. I am the ninth letter of the alphabet.

Joke 2
Teacher: What are some products of the West Indies?
Student: I don't know.
Teacher: Of course, you do. Where do you get sugar from?
Student: We borrow it from our neighbor.

Joke 3
Teacher: Did you father help your with your homework?
Student: No, he did it all by himself.

Joke 4
Teacher: "Nick, what is the past participle of the verb to ring?"
Nick: "What do you think it is, Sir?"
Teacher: "I don't think, I KNOW!"
Nick: "I don't think I know either, Sir!"

nota nita : beno nye bab2 joke ni seroh ler ke hok sorang lagi saing ambe..si Gee gee gee gee..yang kebelakangan ini menggunakan nickname pnjg mengalahkan dato yang ader title..aper hengat naik takhta ganti Che Robiah ke kalu ader nick pnjg???hah..Agee aka penyelaras perpustakaan skb48...sila jawabbbbbbbbbb...(aku kene badi gok gune nick pnjg..huahhaha)

No comments: